Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Kepada pengunjung blog ini, anda boleh menghubungi saya sekiranya berminat untuk mendapatkan produk yang terdapat di sini dan juga untuk sebarang pertanyaan..
HARGA YANG DIPAPARKAN ADALAH HARGA PASARAN, HUBUNGI SAYA UNTUK MENDAPATKAN HARGA TERBAIK A.K.A TERMURAH UNTUK ANDA!!
Anda boleh menghubungi saya di 0138910078, atau search page saya dengan kata kunci szshoppe serta klik fb profil di bar sebelah kanan anda..scroll sahaja ke bawah yee..

tqtqtq ^_^

Saya Kembali **Wink **Wink

Assalamualaikum dear2 sekalian, lama da tak update belog busukk ni..
setelah hampir sebulan ber'cuti', barulah dapat menjenguk si busuk ni.... oh ya, silalah berkunjung ke page fyda..



Search je SZshoppe yek..

yg kaler purple pink tu my fren yg tolong create kan..bro Mezan,ehem2..
haha...oh ya,nak bagitahu pengguna atau bakal pengguna Sabun Gluta Kojic Vit C, bahawasanya, stock da abes...alaaaa...

*sob *sob

eh...jangan la sedih, sebab next week akan restock semula and fyda ada something untuk korang...
haha..tunggu tau..

petang ni nak mulakan projek membuat kek blackforest yg telah dipelajari aritu,tapi xsempat lagi nak upload pic n share dekat korang..takpa2,nnt fyda tunjukkan hasil kerja tangan fyda semasa kelas buat kek haritu..tqtq...

oh ya, untuk maklumat lanjut if nak dapatkan bedak dodo or sabun kojic, boleh sms fyda terus di 0138910078 or nak pm fyda kat fb pun boleh..
scroll je ke bwah,jmpa fb bdge tu klik shj...sekian..



♥Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Fyda♥

No comments:

Post a Comment

Waa..da abes baca???
Tinggalkan komen tau..